راهنمای استفاده از سایت

سایت بهگام مجموعه‌ای کامل از محصولات اُرتز، پروتز، تجهیزات و مواد است.

اُرتزها وسایلی هستند که برای کمک به عملکرد اندام یا عضو آسیب دیده و دچار نقص است. کمربند طبی، زانوبند، کفش‌های طبی و غیره شامل اُرتزها هستند.

پروتزها به اعضای مصنوعی بدن گفته می‌شود که برای افرادی که دارای قطع عضو هستند استفاده می‌گردد و جایگزین عضو از دست رفته می‌شوند.

شما در منو سایت بهگام می‌توانید، محصولات را که به بخش‌های اُرتز، پروتز و غیره دسته‌بندی شده‌اند را مشاهده کنید. که اُرتزها و پروتزها به دسته‌های دیگری شامل اندام تحتانی، فوقانی و غیره تقسیم می‌شوند که می‌توانید بر اساس نیاز خود به راحتی به آن دست پیدا کنید.

بعد از آن که محصول موردنظر خود را پیدا کردید، بر روی مشاهده محصول کلیک می‌کنید که جزئیات کاملتری از محصول در اختیار شما قرار می‌گیرد. زمانی که شما محصولات را در سایت باز می‌کنید در کنار هر محصول، مستطیل استعلام قیمت و مشاوره موجود است که با کلیک بر روی آن به واتساپ شماره ۰۹۳۳۹۱۳۵۴۶۳ متصل می‌شوید و می‌توانید سؤالات خود در مورد آن محصول را بپرسید.

در صفحه اصلی سایت و همچنین در دسته‌های محصولات، امکان جستجو وجود دارد که شما می‌توانید براساس نیاز خود، محصول مورد نظر را جستجو کنید.

نحوه ثبت سفارش و نحوه ارسال کالا در پایین سایت قسمت پاورقی موجود است که با کلیک بر روی آن می‌توانید مطالب مربوط به آن را مشاهده فرمایید.

در منو سایت، بخشی تحت عنوان دانلودها قرار دارد. در این قسمت تمام کاتالوگ‌های محصولات شرکت بهگام و فایل‌های آموزشی و فنی در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که می‌توانید آن‌ها را دانلود کنید و هر زمان که نیاز داشتید، مشاهده فرمایید.

اگر شما عزیزان به راهنمایی بیشتری برای استفاده از سایت نیاز دارید، می‌توانید سؤالات خود را به واتساپ شماره ۰۹۳۳۹۱۳۵۴۶۳ ارسال نمایید تا پشتیبان‌های سایت در اسرع وقت، پاسخگوی شما باشند.

باتشکر از همراهی شما عزیزان.